3D Videoverslag

6 juni 2018

Volunteerwork in Nepal March 2017

Hier ziet u een 360 graden videoverslag van de reis in 2017 van het Dhampus dental team in Nepal. Dit hebben we gedaan om u een 'zo echt mogelijke' ervaring te geven van het werk van de vrijwilligers van Stichting Dhampus. Aan het begin van de video staat u op het schoolplein in Nalang en kunt u om u heen kijken. De video is interactief doordat er in 360 graden is gefilmd.

360 Graden houdt in in dat u door het videoverslag kunt scrollen en de gehele omgeving kan waarnemen. Bekijkt u de video via uw pc? Klik op de pijltjes links in het beeld van de video om de volledige omgeving te  bekijken. Voor de beste beleving zet u een virtual reality bril op. De video duurt 6 minuten.

Lukt het in de bovenstaande video niet om horizontaal of verticaal te bewegen of kijk je vanaf je Iphone via Safari? Bekijk de video dan hier!