Basisschool combineert goed doel met voorlichting tandverzorging

23 april 2009

Basisschool De Veldblom in Kerkrade heeft dit jaar stichting Dhampus als goed doel uitgekozen. Wij zijn er stil van en danken de betrokkenen en alle leerlingen van harte!

web_les tandverzorging

Geachte heer Van Vlijmen,
Wij hebben met onze basisschool dit jaar als hoofddoel Stichting Dhampus gekozen. Om de betrokkenheid te verhogen van de leerlingen op de school hebben wij op 26 maart een themamiddag gehouden met als thema Nepal en tandverzorging. Door de hele school (14 groepen met in totaal 300 leerlingen) werd die middag gewerkt rondom deze thema`s (waaronder mandala's tekenen -red.) webmandala maken2
en kreeg het hoofddoel voor de sponsorloop betekenis voor de kinderen. Op 9 april liepen we met de hele school een sponsorloop ten behoeve van goede doelen met als hoofddoel uw project. We haalden een mooi bedrag op waarvan het grootste gedeelte naar uw stichting gaat.

Met vriendelijke groet,
Janine Deckers,