Voorlichtingsmateriaal voor Nepalese plattelandsvrouwen

19 augustus 2009

postersRK01

Zoals eerder bericht heeft Stichting Dhampus de materiele reproductiekosten van het door de Buddhi Banngara Stichting (werkzaam in Nepal) nieuw ontwikkelde voorlichtingsmateriaal voor haar rekening genomen en een bijdrage van 950 euro toegezegd. Wij ontvingen onder dankzegging (zie hieronder) foto's van het gebruik van dit materiaal dat uit grote visuele posters bestaat. De vrouwen die door de Buddhi Bangara Stichting een voorlichtingstraining krijgen over mondverzorging, kunnen nu deze posters bij hun werk in de 'rural areas' gebruiken. Ook de projecten van stichting Dhampus zullen deze kunnen gebruiken.

Beste Joost,

Leuk om je ontmoet te hebben. Jullie waren een klein maar inspirerend gezelschap. Daarnaast wil ik jullie hartelijk bedanken voor de geweldige gift waarmee het voorlichtingsmateriaal voor de plattelandsvrouwen voor een groot deel gerealiseerd kan worden.

Hopelijk tot ziens, en bedankt voor alle steun en zeker inspiratie!

Buddhi Bangara Stichting,

Ron Knevel.