Wordt Joost 'Nijmegenaar van het jaar 2009'?

3 januari 2010

Nadat vorig jaar met succes de eretitel 'Nijmegenaar van het Jaar' werd geinitieerd door burgemeerster Thom de Graaf, is op 22 december bekend gemaakt dat voor 2009 3 Nijmegenaren genomineerd zijn, onder wie ....de initiatiefnemer van stichting Dhampus, Joost van Vlijmen.  'Hij laat zien dat kleinschalige projecten tastbare en belangrijke resultaten kunnen opleveren' aldus de voordrachtscommissie.
Joost -zeer verrast- voelt zich zeer trots en vereerd. 'Het is een mooi besluit van een succesvol oprichtingsjaar. Het draagt er zeker toe bij om met nieuwe energie het werk van stichting Dhampus voort te zetten'.
Met deze verkiezing wil de gemeente Nijmegenaren eren, die het afgelopen jaar een bijzondere prestatie met uitstraling voor de hele stad leverden. Een stadsjury van 20 Nijmegenaren, afkomstig uit alle onderdelen van de Nijmeegse samenleving zal de uiteindelijke keuze bepalen. De winnaar wordt op 4 januari bekend gemaakt tijdens de nieuwjaarsreceptie van de gemeente.