Doneer snel en eenvoudig & help duizenden kinderen in Nepal en Mongoliƫ

Word Donateur

Wij zijn u uiteraard bijzonder erkentelijk  als u een bedrag op onze bankrekening overmaakt of hierboven via iDEAL een bedrag stort (na het invullen van de noodzakeljike gegevens in het formulier wordt u via de betaalknop naar een veilige betaalomgeving geleid). U helpt ons werk ook door een periodieke gift.

Duurzame ontwikkeling heeft 'lange adem' nodig. Door een vijfjarige verbintenis kunt u eventueel ook fiscaal voordeel genieten. Vanaf 250 euro kunt u een ‘Vriend van Stichting Dhampus’ worden, voor wie we jaarlijks o.a. een bijeenkomst organiseren en een ‘Stichting Dhampuslezing’. Voor verdere informatie kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij danken u bij voorbaat hartelijk.