Kernwaarden

Wij verbinden mensen. Wij proberen lokale tandartsen te verbinden aan de bewoners in achterstandswijken en berggebieden van Nepal en Mongolië. Wij proberen een lokaal netwerk te creëeren in Nepal en Mongolië van organisaties die zelf tandheelkundige zorg kunnen verlenen aan de lokale bevolking en op pad gaan om juist de mensen in moeilijk begaanbare gebieden te bereiken.

Wij werken aan oplossingen. Vanuit onze eigen visie werken wij praktisch en vakkundig. Doordat we projecten ondersteunen in afgelegen gebieden moeten wij  ondernemend en innovatief blijven in het vinden van oplossingen om dat soort projecten mogelijk te maken en te continueren.Daarbij werken we samen met kennispartners zoals de Radboud Universiteit en de Erasmus Universiteit.

Wij zijn transparant. Wij zijn kostenbewust, aanspreekbaar op onze beloften, eerlijk over wat we hebben bereikt en over wat ons niet is gelukt, en leggen daarover verantwoording af wat zichtbaar is in onze resiverslagen en jaarverslagen. Het vrijwilligerswerk is onbezoldigd en deelnemers aan de projectbezoeken betalen zelf hun eigen reis- en verblijfkosten.